Transparancy biedt haar diensten aan voor uiteenlopende bedrijven in het midden- en kleinbedrijf. Een klein overzicht van ervarings- en aandachtsgebieden:
- Inboeken van administraties en verwerken tot jaarrekeningen.
- Tussentijdse rapportages
- Fiscale advieswerkzaamheden op het gebied van o.a. etikettering, winst uit onderneming, ter beschikkingsstellingsregeling, eigen woning, btw vraagstukken, bedrijfsfusie, aandelenfusie, (ruzie)splitsing, aflossen/herfinanciering hypotheek, bedrijfsoverdracht, bedrijfsstructuren, formeel belastingrecht.
- Samenstellen van (complexere) aangiften: vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting, omzetbelasting, dividendbelasting, etc.
- Vaktechnische overleggen verzorgen, waaronder jurisprudentie en praktijkcasussen.
- Beoordelen van juridische contracten, zoals arbeidsovereenkomsten, rekening-courant overeenkomsten en managementovereenkomsten.
Contact
Nieuwsgierig naar de ‘transparante’ wijze waarop uw administratieve zorgen worden ontnomen? Neem dan contact op voor een geheel vrijblijvende kennismaking.
U kunt contact met mij opnemen per post, telefoon of e-mail.
Bas Ketelaars
Transparancy Administratie & Advies
De Ploegschaar 93 – 5056 MB Berkel-Enschot
T: 06-41100147.
E: info@transparancy.nl